Založ si blog

ČS má Talent, Talentmánia a hendikepovaní

Na Slovensku je nenormálne veľa talentov. Dokonca toľko, že sú v telke každý deň. Nie jeden, ale hneďtalent_vs_talentmania niekoľko. Je pekné, keď ich vie národ oceniť. Talenty si vážim aj ja.

Lenže.

Popri všetkých tých ľuďoch, ktorí spievajú, tancujú, kúzlia, žerú šialene veľké množstvá jedla a režú sa, sa začína vyskytovať ešte jedna kategória talentov. Sú nimi hendikepovaní. Tí, ktorí v živote prežívajú mnoho ťažkostí. My, diváci, cítime vo väčšine prípadov veľkú ľútosť. Zovrie nám srdce a nejeden z nás je tak dojatý, že vyroní aj slzu.

Najskôr chcem vyjadriť obrovskú poklonu ľuďom, ktorí aj napriek svojmu postihnutiu zvládajú obdivuhodné veci a majú aj odvahu predviesť nám ich. Väčšinou tvrdí porotcovia majú ale viditeľne iný problém. Nemajú srdce vyhodiť zo súťaže tých, ktorí nepredvedú nič obdivuhodné. Viem, asi to znie príliš tvrdo. No budem čakať na to, kedy získajú odvahu sami pred sebou a takýchto kandidátov zo súťaže vyhodia. Určite to pre nich nebude ľahké, ale určite sa na to odhodlajú, keď si dokázali robiť srandu z mentálne postihnutého účastníka súťaže, ktorý nepodal dobrý výkon. Práve pri ňom som mal pocit, že je super, že dostal odvahu zaspievať pred veľkým obecenstvom. Prečo nepodporili aj jeho? Neviem, ale zaujímala by ma odpoveď na túto otázku.

Nemám rád masové televízne šou a už vôbec sa k nim nemám chuť vyjadrovať. No práve tieto okolnosti pritiahli moju pozornosť a som nesmierne zvedavý na ďalšie udalosti. A taktiež sa veľmi teším na titulky printových médií, ktoré budú informovať o vylúčení ľudí so smutným osudom zo súťaže. Možno budú aj polemizovať, či bolo správne ich vyhodiť. Ja sa pýtam, či bolo správne niektorých nechať postúpiť. Súcit a podpora osobnosti je jedna vec, súťaž a talent zase druhá.

Debil v daždi

10.09.2010

Aj vám je tak zima? Vonku furt prší. Vo vnútri nie, lebo máme strechu. Teplota klesla. Mám pocit, že je niekde pod nulou. A to aj vo vnútri, aj keď tu mám príjemných 24 stupňov. Ono to znie príjemne, ale keď sa pozriem cez okno, tak si utekám dať sveter, lebo teplota v byte závisí aj od toho, či sa pozeráte cez okno, alebo nie. Ráno som sa tak dlho odhodlával ísť von [...]

Zachráňte smradľavého Eugena!

09.09.2010

Dnes mi volal Eugen. Nepoviem vám aký. Nechcem. Ale som rád, že len volal. Eugen totiž občas smrdí. Viem, veľa ľudí smrdí a je to úplne prirodzené. Aj ja občas smrdím. Hlavne nohy, keď idem na dlhšiu prechádzku. No Eugen smrdí inak. Ale aj tak je dobrý chlapec. Párkrát sme sa o tom rozprávali a sľúbil mi, že s tým niečo spraví. Pýtal som sa ho, či to vôbec [...]

Rezeň s ryžou (éra zemiakov skončila)

08.09.2010

Zemiaky budú drahšie. Je ich málo. Nie, nie som poľnohospodár. Mám televízor. Povedala mi to v telke Eliška Prečová z JOJky. Asi si poviete, že vás to nezaujíma. Ani mňa. Ale snažím sa, aby to zaujalo najskôr mňa a keď prídem na to, čo je na tom zaujímavé, tak to poviem aj vám. Najskôr som si počkal, o čo budú drahšie. O koľko. Eur. Eliška povedala, že budú [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

donmatti

Píšem o mne a mojich pocitoch a myšlienkach, čo je nepopierateľne egoistickou pohnútkou. Tiež sa chcem venovať médiám, reklame a komunikácii medzi akýmikoľvek tvormi. Objektívny pohľad nečakajte... :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11272x
Priemerná čítanosť článkov: 2254x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy