Založ si blog

Debil v daždi

george_w_bush_wind_umbrellaAj vám je tak zima? Vonku furt prší. Vo vnútri nie, lebo máme strechu. Teplota klesla. Mám pocit, že je niekde pod nulou. A to aj vo vnútri, aj keď tu mám príjemných 24 stupňov. Ono to znie príjemne, ale keď sa pozriem cez okno, tak si utekám dať sveter, lebo teplota v byte závisí aj od toho, či sa pozeráte cez okno, alebo nie.

Ráno som sa tak dlho odhodlával ísť von s mojim milovaným psíkom, až sa skoro pomočil pred dverami. Aby som upresnil – nie je to psík, ale fenka. Malo by sa hovoriť suka, ale to už nanešťastie prischlo iným stvoreniam v iných situáciách. Práve preto nemôžem moju fenku nazvať sukou. Hnevala by sa.

Z princípu nevlastním ani jeden dáždnik. Je to dosť retardované, ale vyhovuje mi to. Študujem a žijem totiž v meste, ktoré svojim podnebím veľmi rado dáždniky láme. Nedoplatil by som sa. Keď prší, ľudia dáždniky mávajú. Ja nie a preto na mňa pozerajú ako na vola. Ja pozerám na nich ako na volov, keď práve zápasia s vetrom a snažia sa zachrániť aspoň kúsok premočenej látky, aby si zachránili aspoň kúsok suchých vlasov. Aspoň v niečom vynikám.

Všímate si, ako sa v zlom počasí tvárite? Nie že by som sa tváril inak, ale na teplom pocite pri srdci to nepridáva. No ak niekto už skúšal usmievať sa v daždi, či vetre, keď mu tečie sopeľ z nosa, tak určite vie, že sa to zmenilo len na pochybný úškrn s niečím nalepeným nad hornou perou.

Preto vás vyzývam – neusmievajme sa v daždi a vetre aj naďalej! Úsmevy v škaredom počasí vyznievajú debilne!

Zachráňte smradľavého Eugena!

09.09.2010

Dnes mi volal Eugen. Nepoviem vám aký. Nechcem. Ale som rád, že len volal. Eugen totiž občas smrdí. Viem, veľa ľudí smrdí a je to úplne prirodzené. Aj ja občas smrdím. Hlavne nohy, keď idem na dlhšiu prechádzku. No Eugen smrdí inak. Ale aj tak je dobrý chlapec. Párkrát sme sa o tom rozprávali a sľúbil mi, že s tým niečo spraví. Pýtal som sa ho, či to vôbec [...]

Rezeň s ryžou (éra zemiakov skončila)

08.09.2010

Zemiaky budú drahšie. Je ich málo. Nie, nie som poľnohospodár. Mám televízor. Povedala mi to v telke Eliška Prečová z JOJky. Asi si poviete, že vás to nezaujíma. Ani mňa. Ale snažím sa, aby to zaujalo najskôr mňa a keď prídem na to, čo je na tom zaujímavé, tak to poviem aj vám. Najskôr som si počkal, o čo budú drahšie. O koľko. Eur. Eliška povedala, že budú [...]

ČS má Talent, Talentmánia a hendikepovaní

06.09.2010

Na Slovensku je nenormálne veľa talentov. Dokonca toľko, že sú v telke každý deň. Nie jeden, ale hneď niekoľko. Je pekné, keď ich vie národ oceniť. Talenty si vážim aj ja. Lenže. Popri všetkých tých ľuďoch, ktorí spievajú, tancujú, kúzlia, žerú šialene veľké množstvá jedla a režú sa, sa začína vyskytovať ešte jedna kategória talentov. Sú nimi [...]

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 11:32

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.

Praha / Policie CZ /

Do českého gymnázia násilne vtrhol neznámy muž, polícia evakuovala študentov

03.05.2024 10:20

Polícia neskôr na Twitteri (X) uviedla, že zadržala podozrivého.

donmatti

Píšem o mne a mojich pocitoch a myšlienkach, čo je nepopierateľne egoistickou pohnútkou. Tiež sa chcem venovať médiám, reklame a komunikácii medzi akýmikoľvek tvormi. Objektívny pohľad nečakajte... :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11300x
Priemerná čítanosť článkov: 2260x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy