Založ si blog

Rezeň s ryžou (éra zemiakov skončila)

Potato_23Zemiaky budú drahšie. Je ich málo. Nie, nie som poľnohospodár. Mám televízor. Povedala mi to v telke Eliška Prečová z JOJky.

Asi si poviete, že vás to nezaujíma. Ani mňa. Ale snažím sa, aby to zaujalo najskôr mňa a keď prídem na to, čo je na tom zaujímavé, tak to poviem aj vám. Najskôr som si počkal, o čo budú drahšie. O koľko. Eur. Eliška povedala, že budú stáť možno až 1 €. No nepočul som, koľko stáli predtým. Ale ak to bude veľký rozdiel, tak si ich asi nekúpim. Z princípu. Už by mi asi nechutili. Nie že by to bol teraz vrcholný prejav môjho gurmánstva.

Ale problémy môžeme očakávať. Ľudia to neprežívajú tak ťažko, ako zdraženie benzínu, no budeme sa musieť uskromniť. Čo bude so zemiakovými lupienkami? Zajtra si idem kúpiť zo dva balíčky. Viac nie, aby bolo aj pre ostatných. Možno klesne aj konzumácia piva. Ja si zemiakové lupienky dávam hlavne ku pivu. No teraz si ich budem dávať menej. Tak jednu pre chuť. A potom mám tú chuť zabiť pivom? Nie. Dám si len primeraný hlt k jednému lupienku.

O chvíľu sú tu Vianoce. Máte radi zemiakový šalát? Už nebudete. Radšej si dáme krevetový, alebo s lososom. Bude to lacnejšie. Alebo treba už teraz vyskúšať nahradiť zemiaky ryžou.

Napríklad taký Talian veľmi zemiaky nemusí. Nie ten jeden, ale skoro všetci. Je im asi jedno, že budú stáť až euro. Papajú cestoviny. Hrozne veľa druhov. Viac druhov, ako je druhov zemiakov. No a potom ryžu. Rizoto. Vraj chutí aj mnohým Slovákom. Mne nie. Ani ľuďom, ktorých poznám. Ostatným asi hej.

Ostatné otázky tejto problematiky už nechám na odborníkov. Dúfam, že od nich dostaneme jednoznačné stanoviská. Ak sa dozviem niečo nové, určite vám dám vedieť. Je možné, že zodpovedné inštitúcie budú na informácie skúpejšie.

Nezistil som, čo je na tejto téme zaujímavé. Prepáčte mi.

Debil v daždi

10.09.2010

Aj vám je tak zima? Vonku furt prší. Vo vnútri nie, lebo máme strechu. Teplota klesla. Mám pocit, že je niekde pod nulou. A to aj vo vnútri, aj keď tu mám príjemných 24 stupňov. Ono to znie príjemne, ale keď sa pozriem cez okno, tak si utekám dať sveter, lebo teplota v byte závisí aj od toho, či sa pozeráte cez okno, alebo nie. Ráno som sa tak dlho odhodlával ísť von [...]

Zachráňte smradľavého Eugena!

09.09.2010

Dnes mi volal Eugen. Nepoviem vám aký. Nechcem. Ale som rád, že len volal. Eugen totiž občas smrdí. Viem, veľa ľudí smrdí a je to úplne prirodzené. Aj ja občas smrdím. Hlavne nohy, keď idem na dlhšiu prechádzku. No Eugen smrdí inak. Ale aj tak je dobrý chlapec. Párkrát sme sa o tom rozprávali a sľúbil mi, že s tým niečo spraví. Pýtal som sa ho, či to vôbec [...]

ČS má Talent, Talentmánia a hendikepovaní

06.09.2010

Na Slovensku je nenormálne veľa talentov. Dokonca toľko, že sú v telke každý deň. Nie jeden, ale hneď niekoľko. Je pekné, keď ich vie národ oceniť. Talenty si vážim aj ja. Lenže. Popri všetkých tých ľuďoch, ktorí spievajú, tancujú, kúzlia, žerú šialene veľké množstvá jedla a režú sa, sa začína vyskytovať ešte jedna kategória talentov. Sú nimi [...]

minister obrany Robert Kalinak

Minister obrany Kaliňák poďakoval za príspevok Španielska do jednotky NATO na Slovensku

03.05.2024 15:23

Od júla bude na Slovensku pôsobiť do 780 španielskych vojakov aj s technikou.

Nemecká ministerka vnútra Nancy Faeserová

Rusi pripravovali útok v Nemecku, chceli odpáliť vojenskú pomoc Ukrajine. Boli odhalení

03.05.2024 14:50

Nórsko tiež podozrieva Moskvu z prípravy sabotáže proti infraštruktúre krajiny.

Tomáš Drucker, minister školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR

Drucker: Reedukačné centrá v Bystričanoch a Trstíne sa zatvoria

03.05.2024 14:40

Deti by mali byť do konca júna premiestené do iných zariadení.

parlament, fico

Fico sa zúčastní na mierovom summite. Eštok: Ukrajina potrebuje nepretržitú podporu

03.05.2024 14:14, aktualizované: 14:32

Rusko sa na mierovom summite nezúčastní.

donmatti

Píšem o mne a mojich pocitoch a myšlienkach, čo je nepopierateľne egoistickou pohnútkou. Tiež sa chcem venovať médiám, reklame a komunikácii medzi akýmikoľvek tvormi. Objektívny pohľad nečakajte... :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11302x
Priemerná čítanosť článkov: 2260x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy