Založ si blog

Intro alebo komplexné predstavenie skromného jedinca

IMG_7416Začnem úplne normálne. Predstavím sa. Ľudia mi od malička hovorili, že je pekné sa predstaviť, ak chcete na ostatných zapôsobiť. Ja chcem na vás zapôsobiť, tak sa predstavím. Vlastne som vždy chcel na všetkých zapôsobiť. Nikdy som nechcel byť nepôsobivý. Občas sa nepodarí, ale inokedy zase na človeka zapôsobíte tak, že sa nedá odpôsobiť. Tomu niektorí nadávajú „láska“. Keď zase príliš pôsobíte sám na seba, je to narcizmus. Aj tu sa dá pôsobiť až tak, že sa nebude dať odpôsobiť. V tom prípade treba občas otvoriť dvere a niekoho pozdraviť, aby ste aspoň vedeli, že tam nie ste sám, aj keď ste jediný pôsobivý a úžasný.

Chcel som sa predstaviť. Moje meno je bežné a priezvisko skoro nezapamätateľné.  A pochádzam z jedného nemenovaného mesta. Ak ho poznáte, tak viete, že je veľmi pekné. Sú tam aj pekné stromy, aj keď posledný rok dali niektoré preč. Ale ak poznáte túto situáciu, tak o tom máte zrejme vlastný názor. No a pred troma rokmi som odišiel na vysokú školu. Do iného mesta. Väčšieho. Krajšieho asi nie. Ale neviem to určite. Spravte si vlastný názor, ktoré z tých dvoch je krajšie. Študujem marketingovú komunikáciu a reklamu. Začalo ma baviť PR a tiež sa naň trošku špecializujem. Ak niekto nevie (možno všetci vedia), tak PR je také hranie sa s ľuďmi. Ale väčšinou to nie je ako pri Človeče, nehnevaj sa. Tá hra baví len toho, ktorý robí s PR. Tých ľudí, ktorí sú ovplyvňovaní, už veľmi nie. Človeče nemám rád. PR už hej.

Tak som rád, že sa už poznáme. Ja vás nie, lebo neviem, kto to prečíta. Vy mňa už hej. Aspoň dúfam. Snažil som sa o to, aby ste si o mne spravili čo najkomplexnejší obraz.

Ale mám radosť, že sa budeme mať možnosť spoznať oveľa lepšie.

P.S.: Prikladám moje foto, pretože nemám rád, keď niekto píše anonymne.

Debil v daždi

10.09.2010

Aj vám je tak zima? Vonku furt prší. Vo vnútri nie, lebo máme strechu. Teplota klesla. Mám pocit, že je niekde pod nulou. A to aj vo vnútri, aj keď tu mám príjemných 24 stupňov. Ono to znie príjemne, ale keď sa pozriem cez okno, tak si utekám dať sveter, lebo teplota v byte závisí aj od toho, či sa pozeráte cez okno, alebo nie. Ráno som sa tak dlho odhodlával ísť von [...]

Zachráňte smradľavého Eugena!

09.09.2010

Dnes mi volal Eugen. Nepoviem vám aký. Nechcem. Ale som rád, že len volal. Eugen totiž občas smrdí. Viem, veľa ľudí smrdí a je to úplne prirodzené. Aj ja občas smrdím. Hlavne nohy, keď idem na dlhšiu prechádzku. No Eugen smrdí inak. Ale aj tak je dobrý chlapec. Párkrát sme sa o tom rozprávali a sľúbil mi, že s tým niečo spraví. Pýtal som sa ho, či to vôbec [...]

Rezeň s ryžou (éra zemiakov skončila)

08.09.2010

Zemiaky budú drahšie. Je ich málo. Nie, nie som poľnohospodár. Mám televízor. Povedala mi to v telke Eliška Prečová z JOJky. Asi si poviete, že vás to nezaujíma. Ani mňa. Ale snažím sa, aby to zaujalo najskôr mňa a keď prídem na to, čo je na tom zaujímavé, tak to poviem aj vám. Najskôr som si počkal, o čo budú drahšie. O koľko. Eur. Eliška povedala, že budú [...]

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

donmatti

Píšem o mne a mojich pocitoch a myšlienkach, čo je nepopierateľne egoistickou pohnútkou. Tiež sa chcem venovať médiám, reklame a komunikácii medzi akýmikoľvek tvormi. Objektívny pohľad nečakajte... :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11284x
Priemerná čítanosť článkov: 2257x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy